Оцінювання
|
Критерії
|
Обґрунтування критеріїв
|
Бали
|
|
|
Зміст
Самостійна робота групи
|
Розуміння
завдання
|
– робота демонструє точне розуміння завдання;
– мають місце матеріали, котрі частково не відносяться до теми;
– включені матеріали, що повністю не відносяться до теми, відібрана
інформація не аналізується.
|
10
5
0
|
|
Повнота
розкриття теми
|
– повно;
– частково;
– не розкрито.
|
10
5
0
|
|
|
Виклад
аспектів теми
|
– викладено повно;
– частково;
– не викладено.
|
10
5
0
|
|
|
Виклад
стратегії розв’язку проблеми
|
– викладена стратегія розв’язку проблеми;
– процес розв’язку неповний;
– процес розв’язку неправильний.
|
10
5
0
|
|
|
Логіка
викладу інформації
|
– логічний виклад матеріалу;
– порушення логіки;
– відсутність логіки.
|
10
5
0
|
|
|
Узгоджена
робота в групі
|
– чітко спланована робота групи;
– робота групи частково спланована;
– не спланована робота в групі.
|
10
5
0
|
|
|
Розподіл
ролей в групі
|
– вся діяльність в групі рівномірно розподілена між її членами;
– робота розподілена між більшістю учасників групи;
– декілька членів групи відповідають за роботу всієї команди.
|
5
3
0
|
|
|
Авторська
оригінальність
|
– містить значну кількість оригінальних винахідницьких прикладів;
– у роботі присутні авторські винаходи;
– стандартна робота.
|
5
3
0
|
|
|
Рівень
самостійності роботи групи
|
– повна самостійність у виконанні роботи;
– часткова самостійність роботи групи;
– несамостійна робота групи.
|
5
3
0
|
|
|
Оформлення роботи
|
Граматичне та
стилістичне оформлення роботи
|
– грамотно та стилістично правильно оформлена робота;
– не грубі помилки;
– грубі помилки.
|
5
3
0
|
|
Захист роботи
|
Якість
доповіді
|
– аргументованість основних позицій, повнота представлення результатів;
– порушення логіки, неповне представлення результатів;
– відсутні аргументи з основних позицій, відсутні результати дослідження.
|
10
5
0
|
|
Об’єм і
якість знань з теми
|
– доповідачі демонструють ерудованість, відображають міжпредметні зв’язки;
– доповідачі викладають матеріал, але не мають достатньо глибоких знань;
– доповідачі не володіють матеріалом.
|
10
3
0
|
|
|
Культура
мови, манера триматися перед аудиторією
|
– доповідачі впевнено тримаються перед аудиторією, володіють мовою,
дотримуються регламенту;
– доповідачі допускають не грубі мовленнєві помилки у виступах, незначно
порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії;
– доповідачі не володіють аудиторією, порушують регламент, не володіють
мовою, не можуть утримати увагу аудиторії.
|
5
2
0
|
|
|
Відповіді на
запитання
|
– доповідачі впевнено і повно відповідають на запитання, розкривають зміст
теми;
– доповідачі можуть відповідати на всі види запитань;
– доповідачі не можуть відповісти на всі запитання.
|
10
3
0
|
|
|
Ділові та
вольові якості доповідача
|
– доповідач бажає досягти високих результатів, готовий до дискусії;
– доповідач готовий до дискусії, але не завжди доброзичливий;
– доповідач не готовий до дискусії, агресивний, не контактний.
|
5
2
0
|
Коментарі
Дописати коментар